W serduszka (25/2019)

 Dostałam zadanie specjalne - kocyk dla małej królewny, która pojawi się w sierpniu, jedyna wytyczna dla mnie to kolor różowy. 
Pomyślałam, że od sierpnia do jesieni to już bliziutko, więc mój wybór padł na włóczkę i szydełko 😉
I powstał taki kocyk z imieniem:

Małe zbliżenie na lewą stronę 🤭 która powiem szczerze też mi się podoba 

I w całości od lewej strony 

Tu kuleczki z bliska

A tu łączenie pojedynczych kwadratów 

I... dodatek specjalny 🐙



Gotowy do pakowania 😉


Kokardka 🎀




Moja mała metka 😊

I w drogę 🎁

Pozdrawiam serdecznie 
Monika 
😁

Komentarze

  1. Sama bym się przykryła takim kocykiem 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu kto jak kto ale ty to sobie kocyk machniesz bez problemu 😉💪😘😘😘

      Usuń
  2. Piękny kocyk :) Nowa użytkowniczka będzie miała ciepełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, taką mam nadzieję, choć na maluszka jeszcze czekamy 😁

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz 😄

Popularne posty z tego bloga

Coś dla kogoś

Dwie poduszki na koniec roku