Szale艅stwo 馃お

... jestem niepoprawna, niereformowalna, no szalona jestem po prostu 馃槣
Chodzi艂 za mn膮 i chodzi艂, gn臋bi艂 i n臋ci艂, i wo艂a艂, wo艂a艂 ...
I... z艂ama艂am si臋, podda艂am hihi
No ju偶 Wam m贸wi臋
Haft
Kolosalny
Cudowny
Moje marzenie
No i oczywi艣cie, wbrew zdrowemu rozs膮dkowi ... zacz臋艂am... To nawet nie jest plan d艂ugodystansowy, to chyba musz臋 ju偶 nazwa膰 planem na 偶ycie 馃ぃ馃槀馃ぃ馃槀
Aleeee musia艂am po prostu
Oczami wyobra藕ni widz臋 go w mojej szarej sypialni 馃ぉ
A m贸j m膮偶 to zobaczy chyba szale艅stwo w mych ocz臋tach, ale co tam, raz si臋 偶yje 馃槈
A tak b臋dzie... kiedy艣... nie wiem kiedy 馃槀
Dooko艂a 艣wiata 
To kiedy艣 b臋dzie moje cudo

Pozdrawiam serdecznie 
Monika 


Komentarze

  1. No to witam w klubie hihi ... mnie synek pop臋dza cobym szybciej sko艅czy艂a haha

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 馃槀 m贸j stwierdzi艂, 偶ee jak sko艅cz臋 ten dla siebie, to on chce taki sam dla siebie i jako艣 nie m贸g艂 zrozumie膰 jak pop艂aka艂am si臋 ze 艣miechu 馃槀馃槀馃槀

      Usu艅
  2. Niesamowity :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ambitny projekt, ja bym si臋 ba艂a, 偶e m贸j zapa艂 si臋 sko艅czy w po艂owie, dlatego ogromnych haft贸w nawet nie zaczynam. Jak znajdziesz czas zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ten haft to moje marzenie, wi臋c my艣l臋, 偶e ochota mi raczej nie minie, ale to faktycznie ogromne wyzwanie 馃槉 z ch臋ci膮 Ci臋 odwiedz臋

      Usu艅
  4. Haft b臋dzie rewelacyjny, bed臋 kibicowa膰

    OdpowiedzUsu艅
  5. Podziwiam za podj臋cie si臋 tego zadania, a jednocze艣nie trzymam kciuki, bo cudo b臋dzie jak nic!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki, ciesz臋 si臋, 偶e podj臋艂am t膮 decyzj臋 cho膰 nawet nie umiem oszacowa膰 ile to potrwa 馃槈馃槄

      Usu艅
  6. Ju偶 jestem pod wra偶eniem, a jak go zrobisz b臋d臋 bi膰 pok艂ony. M膮偶 ma sporo czasu, 偶eby oswoi膰 si臋 z my艣l膮 co zawi艣nie w sypialni 馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  7. Wyzwanie 偶ycia! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Bardzo dzi臋kuj臋 za pozostawiony komentarz 馃槃

Popularne posty z tego bloga

Co艣 dla kogo艣

Dwie poduszki na koniec roku