na wietrze


Ten haft kojarzy mi się z plażą 😊 w sumie to nie wiem dlaczego, może przez te kolory, może przez ten wiatr 😉 w każdym razie nadeszła pora wręczenia i pora ujawnienia na blogu kolejnej pamiątki ślubnej.
Bardzo przyjemna w wykonaniu, choć nie powiem, zaczęło się od prucia, bo kolory, które były przypisane do wzoru, były za ciemne, musiałam zrobić po swojemu. Jestem zadowolona z efektu końcowego, ale chyba ciąży nade mną jakieś fatum, bo w ostatnich kilku pracach zdarzają mi się ostatnio takie zmiany kolorów 😖
W tym hafcie dodałam jeszcze od siebie taki mały efekt 3D 😆 w bukiecie panny młodej.
 I zdjęcia:









💕
Pozdrawiam cieplutko
Monika

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz 😄

Popularne posty z tego bloga

Coś dla kogoś

Dwie poduszki na koniec roku