Wiosenne porządki :)

Zmiany, zmiany, zmiany... :)
Razem z wiosną przyszła mi ochota na blogowe wiosenne porządki, tak więc spróbuję swych sił w prowadzeniu bloga właśnie tu. Dotąd można mnie było znaleźć na Facebooku Bez metki.

Kim jestem już napisałam, co robię również, teraz tytułem wstępu chciałam zrobić jakieś krótkie zestawienie moich prac :) mam nadzieję, że jakoś zgrabnie ogarnę temat, w razie czego proszę o wyrozumiałość ;)

Tak jak napisałam moją pasją jest haft i patchwork przede wszystkim, ale nie tylko :) lubię próbować swoich sił w różnych dziedzinach.
Haft, to u mnie niekoniecznie obraz w ramie ;) lubię wykorzystać go w nieco inny sposób ...






tak, tak ... moja oprawa jest dość różnorodna :)
ale ramki również mam






Oprócz haftu - patchwork





a co dalej?
:)
 trochę butelek...



trochę kartek...





czasem stół ..




coś świątecznego...


coś wełnianego...



a co dalej ...

Dalej będzie już na bieżąco ;)

Pozdrawiam serdecznie 
Monika







Komentarze

  1. Bardzo fajne sa te Twoje tworki i pięknie wykonane:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam serdecznie w moim nowym zakątku 😄

      Usuń
  2. Świetne prace :) Stół mnie zauroczył :) I patchwork, bo szyć nie umiem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz 😄

Popularne posty z tego bloga

Coś dla kogoś

Dwie poduszki na koniec roku