Akcja-reaktywacja ciąg dalszy

 Pozostając dalej w tematyce nadrabiania zaległości muszę wam pokazać coś, co chwyciło mnie za moje hafciarskie serducho 😊 To temat, którego niektóre z haftujących dziewczyn nie darzą zbytnią miłością, a ja jednak uwielbiam, kocham miłością wielką, to backstitch. 

Ten wzór jest taki "mój" i tematyką, i techniką. Oczywiście musiałam dodać do niego moje przysłowiowe trzy grosze, moją malutką w tym przypadku zmianę , a mianowicie kolor serduszka. W oryginale wzór jest monochromatyczny. Noo i u mnie jest na czarnej kanwie 😉 no dobraaaa to już chyba więcej niż trzy grosze 😂

Już mam na niego pomysł, jak to zwykle u mnie bywa raczej nie ramkę 😉 choć, jak się domyślacie swoje już odleżał w moim koszu różności różnorakich 😅 aleee zapewniam doczeka się 😊




Rozgadałam się o tej maszynie, ale wcisnę tu jeszcze coś z zaległości. 
Uwaga! Wciskam... 😊
To fanty na coroczny świąteczny szkolny kiermasz bożonarodzeniowy, a dokładniej to jedno, jedyne zdjęcie, które udało mi się gdzieś odnaleźć, reszty nie mam 😂😅

A pamiętacie jeszcze Sowisława i Sowidara 😉 też w backstitchu, uwielbiam ich ❤️

Mniej więcej w tym czasie pracowałam też nad pamiątką ślubną. Wzór, który już kiedyś u mnie gościł, tym razem powstał w większym formacie i z tekstem 😉


Przy okazji pracy nad tym haftem powstał mój mały gadżet 😉 który od tego czasu pomaga mi przy haftowaniu. Na zdjęciu niżej rzut oka na moje miejsce do działania, które tak na marginesie jest co dzień w innym miejscu 😅 i na tę rzecz właśnie, ale o niej następnym razem. 




Do następnego razu 
😉
Monika 




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, maszyna się jeszcze pojawi, ale najpierw muszę znaleźć czas żeby siąść do... maszyny właśnie :)

      Usuń
  2. No ekstra prace, rewelacyjne i dopracowane w każdym szczególe ! Praca z maszyna pewnie tez bedzie cudna, czekam juz na efekt końcowy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agatko, muszę się właśnie wziąć za tą maszynę, bo już odleżała swoje w koszu 😉😁

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz 😄

Popularne posty z tego bloga

Coś dla kogoś

Dwie poduszki na koniec roku