Mam plan cz. 5 - poszukiwania 馃槈

Witam w ostatnim dniu miesi膮ca, i roku zarazem 馃槉 
witam z r贸偶em 馃槈

Co prawda w grudniu niewiele czasu wygospodarowa艂am dla tego koloru hihi, ale ... 

Na tym zdj臋ciu dok艂adnie wida膰, 偶e ... b艂膮dzi艂am 馃槀 usilnie pr贸buj膮c znale藕膰 moj膮 metod臋 parkowania 馃
Tak, jak pisa艂am ostatnio wed艂ug mojego dochodzenia wysz艂o, 偶e stawiam moje xxx dok艂adnie na odwr贸t, i zupe艂nie to nie przeszkadza dop贸ki nie chce si臋 parkowa膰 馃き
Tak wi臋c, by zmieni膰 kierunek xxx odwr贸ci艂am prac臋 na bok, to ta jasna cz臋艣膰 xxx, ale totalnie niewygodnie by艂o odczytywa膰 symbole bokiem 馃檮 cho膰 sko艣nych linii wida膰 nie by艂o

Tote偶 w akcie desperacji porzuci艂am, przynajmniej na ten moment, parkowanie i wr贸ci艂am do xxx kolorami 馃槄

I tak w ci膮gu jednego posiedzenia przyby艂o tyle 馃槈


Nie wiem, kt贸r膮 metod膮 sko艅cz臋 r贸偶 馃槅 wa偶ne, 偶e ruszy艂am z miejsca. 
Parkowania na pewno nie porzuc臋, ale przy nast臋pnej pracy zmieni臋 kierunek xxx 馃槈

Na koniec chcia艂am 偶yczy膰 Wam wszelkiej pomy艣lno艣ci w Nowym Roku 
馃帀

Pozdrawiam cieplutko 
Monika 




Komentarze

  1. Cudne s膮 te r贸偶e i wygl膮d xxx godny pozazdroszczenia .
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki, cho膰 bardzo ch臋tnie zmieni艂abym ju偶 odrobin臋 kolorystyk臋 hihi
      Najlepszego 馃

      Usu艅
  2. no ju偶 my艣la艂am, 偶e si臋 nie doczekam :) nie za bardzo lubi臋 r贸偶 ale ... ta mg艂a r贸偶owo艣ci zach臋ca i podnosi na duchu :) nie to co moje ciemne br膮zy haha
    Wszystkiego najlepszego dla Was w 2019 roku :) Zdrowia, szcz臋艣cia i motorka w paluszkach :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ilona jeszcze chwilka i wyjdziesz z tej ciemnej strony mocy hihi i z br膮z贸w
      Najlepszego 馃馃槝

      Usu艅
  3. Powodzenia z r贸偶em i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 馃檪馃槝

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ju偶 jestem ciekawa co to b臋dzie :)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Bardzo dzi臋kuj臋 za pozostawiony komentarz 馃槃

Popularne posty z tego bloga

Co艣 dla kogo艣

Dwie poduszki na koniec roku