mam plan cz.3 - czyli jest i nie ma

Miało być różowo, ale nie jest różowo, choć nadal jest różowo :) ...
Już tłumaczę ;)

Październik.
Niby 31 dni.
A jednak ...
czasu brak.


Miało być różowo - bo miałam zrobić duuużooo xxxx.

Nie jest różowo - bo ich nie zrobiłam...
ze względu na brak czasu i masę innych rzeczy do zrobienia.

Nadal jest różowo - bo ... tu odsyłam do zdjęć ;)




Przybyło, jak widać, ciut, ciut
Raptem jakieś 400 xxx 😭
Może listopad będzie lepszy ;)

Pozdrawiam serdecznie
Monika

Komentarze

  1. Piękna pikseloza :) już nie mogę się doczekać dalszego ciągu :) kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh achhh Ilonko.... potrzebuję wiesz ... tej twojej organizacji, podziwiam cię za nią 👍
      Będę się starać 😉😊

      Usuń
    2. Trzymam kciuki za dalsze postępy :)

      Usuń
    3. Dzięki dziś trochę podganiam 😉

      Usuń
  2. Kochana 400 krzyżyków, to też coś. Znaczy choćby to, że idziesz do przodu, a haft nie leci do szuflady. Wiadomo, w życiu różnie bywa i nie zawsze czas jest na hobby, ale liczy się działanie.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😉
      cieszy mnie to, że teraz w dwa dni zrobiłam duuuużooo więcej xxx
      I tak jak mówisz, raz tak raz tak 😉
      Działam, a za miesiąc kolejne foto z postępami 😁

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz 😄

Popularne posty z tego bloga

Coś dla kogoś

Dwie poduszki na koniec roku