Cała ja...

Nie wolno mnie wpuszczać do ... pasmanterii, papierniczego, sklepu z tkaninami, BA! nawet budowlanego hihi, tam też potrafię przepaść bez reszty :)
Czasem siedzę nad czymś, co dopiero czymś będzie, może potrzebnym, a może niekoniecznie ...
Czasem robiąc coś, nie do końca wiem, czym stanie się to finalnie ;) ... ale na daną chwilę totalnie ogarnia to moje myśli, moje ręce i mój czas :)

na przykład to...
Chyba koc, choć przez myśl przeleciała mi też ... poduszka ;)
A może być tak, że stanie się znów kłębkiem wełny,
 a może ... torebką ;)






Na pewno dałam się ponieść ulotności chwili i fali koloru :)

Cała ja ...

Pozdrawiam cieplutko
Monika

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. 🤭 też tak sądzę już nawet znalazłby się przyszły właściciel 😄😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz 😄

Popularne posty z tego bloga

Coś dla kogoś

Dwie poduszki na koniec roku