Dziergade艂ko 馃槉

Przeczyta艂am s艂owo i moja pierwsza my艣l: hmm , 艂adnie brzmi, ciekawe co to, musz臋 sprawdzi膰....
 I sprawdzi艂am 馃槈
No i po prostu musia艂am spr贸bowa膰 馃槀

Amigurumi – czyli zabawki robione na drutach b膮d藕 szyde艂ku 馃槃
艁adnie brzmi, prawda?

Mo偶e nie jest idealna, widz臋 moje drobne pomy艂ki przy szyde艂kowaniu, zrobiona z resztek we艂ny jakie tylko znalaz艂am, na pewno zawiera cz臋艣膰 mojej poduszki 馃槀 ( wype艂nienie), ale dzieciaki zachwycone, a ja wiem, 偶e kolejna b臋dzie bardziej dopracowana, i zaspokoi艂am potrzeb臋 dzia艂ania w tym temacie hihi


Oto ona, kr贸lisia 馃悋




Do nast臋pnego razu 馃槂
 Monika

Komentarze

  1. 艢wietna :-) Ja nie mam do nich cierpliwo艣ci.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. B臋d臋 wiedzia艂a gdzie si臋 u艣miecha膰 w razie potrzeby 馃檪

      Usu艅
    2. 馃槃
      syn ju偶 zaplanowa艂 misia 馃槀

      Usu艅
  2. cudne :D
    chcia艂abym, chcia艂a...... :) :*

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Bardzo dzi臋kuj臋 za pozostawiony komentarz 馃槃

Popularne posty z tego bloga

Co艣 dla kogo艣

Dwie poduszki na koniec roku