Słów kilka o ... :)

Czasem trafiamy na ludzi, których lubimy od razu, natychmiast, tak jakbyśmy znali się już lat kilka :) ja ostatnio na taką właśnie osobę trafiłam :) to Ania z blogu Kreatywna Jacewiczówka,
sympatyczna i pomocna Kobietka, która na dodatek sprawiła mi ostatnio nie lada przyjemność zapraszając do wspólnej rozmowy o naszej wspólnej pasji :)
i tak powstał mój pierwszy w życiu wywiad hihi

Ania prowadzi serię takich właśnie rozmów na swoim blogu. Bardzo przyjemnie się je czyta, zwłaszcza dla mnie, ze względu na to, że dopiero wchodzę w to blogowe życie ;) i w ten właśnie sposób mogę poznać i trafić do świata osób równie zakręconych twórczo jak ja :)





Kreatywna Jacewiczówka - blog: 434. Między nami Hafciarkami (30) - spotkanie z Moniką, autorką bloga "Bez metki"

Życzę miłego weekendu ;)
Monika



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Coś dla kogoś

Dwie poduszki na koniec roku